Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
I2C Communication Failure between Kincony KC868-A8 and ESP32C3
Hola a tothom,
Estic intentant establir una connexió I2C entre una placa Kincony KC868-A8 i un ESP32C3 . He implementat correctament la lògica del projecte i he verificat la configuració de la comunicació connectant dues plaques ESP32C3. Funcionen perfectament com a mestre i esclau, detectant-se mútuament i intercanviant dades sense cap problema. La meva configuració per a aquesta prova era una connexió directa pin a pin:
  • Pin 20 (SDA) a Pin 20 (SDA)
  • Pin 21 (SCL) a Pin 21 (SCL)
  • GND a GND
  • 5V a 5V
El meu programa inclou un escàner I2C per detectar dispositius al bus i una aplicació senzilla per llegir i escriure dades a l'esclau.
A continuació, vaig intentar implementar la mateixa lògica amb el KC868-A8 com a mestre i l'ESP32C3 com a esclau. Vaig modificar el programa mestre per utilitzar els pins correctes per a la placa Kincony (Pin 4 per a SDA i Pin 5 per a SCL).
He connectat les plaques de la següent manera, utilitzant el connector I2C dedicat del KC868-A8:
  • KC868-A8 Pin 4 (SDA) i ESP32C3 Pin 20 (SDA)
  • KC868-A8 Pin 5 (SCL) i ESP32C3 Pin 21 (SCL)
  • GND a GND
Nota: No estic connectant l'alimentació de 3,3 V del Kincony a l'ESP32C3, ja que l'ESP32C3 s'alimenta mitjançant la seva pròpia connexió USB de 5 V.
Tanmateix, la comunicació falla. L'escàner I2C de la placa Kincony detecta correctament els seus dos xips PCF8574 interns, però no veu l'ESP32C3 .
Ja he verificat totes les connexions i he provat d'afegir resistències de pull-up externes de 4.7KΩ a les línies SDA i SCL. Segons els esquemes de Kincony, la placa utilitza una lògica de 3.3V i no té resistències de pull-up al seu bus I2C extern.
Què podria estar causant aquest problema? Qualsevol ajuda o informació serà molt benvinguda. Gràcies per endavant!
Reply
if you use two different board and power supply, you should connect their GROUND together.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread:
1 Guest(s)